دوره 12، شماره 1 - ( 2-1392 )  

View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS
XML [English Abstract] به کارگیری نمودار کنترل در پایش رضایت مشتری در یک بیمارستان
ص. 9-18
چکیده (6541 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1902 دریافت)  

XML [English Abstract] بررسی میزان آمادگی بیمارستان‌های دانشگاه های شمال ایران در مواجهه با بلایا در سال 1390
ص. 19-28
چکیده (5608 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1569 دریافت)  

XML [English Abstract] محاسبه قیمت تمام شده تخت روز و روزبیمار در بخش ارتوپدی مردان بیمارستان امام خمینی(ره) با استفاده از روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت در سال 1387
ص. 29-38
چکیده (6435 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1839 دریافت)  

XML [English Abstract] بازتاب عملکرد پزشک خانواده در آیینه مشتریان گیلانی
ص. 39-48
چکیده (10222 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1356 دریافت)  

XML [English Abstract] برقراری ارتباط بین کارکنان سلامتی و بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 : یک عامل موثر در زندگی با دیابت
ص. 49-56
چکیده (5133 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1288 دریافت)  

XML [English Abstract] بررسی ارتباط بین استرس های کاری با خودکارآمدی و تطابق در کارکنان بیمارستانهای آموزشی -درمانی شهر تبریز در سال 1389
ص. 57-66
چکیده (6569 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1913 دریافت)  

XML [English Abstract] مقایسه حذف فرانشیز خدمات درمانی در بیمارستانهای طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی در استانها با هزینه اعزام بیماران به تهران
ص. 67-76
چکیده (5264 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1474 دریافت)  

XML [English Abstract] تعیین میزان رضایت بیماران بستری از بیمارستانها: مرور نظام مند و متاآنالیز
ص. 77-87
چکیده (5054 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1661 دریافت)  


Export as: HTML | XML | RSS

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه بیمارستان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | Journal of Hospital

Designed & Developed by : Yektaweb