You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML به کارگیری نمودار کنترل در پایش رضایت مشتری در یک بیمارستان
مصطفی فرح بخش *، علیرضا نیک نیاز، احمد مردی، علیرضا حسن زاده، صمد انتظار
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی میزان آمادگی بیمارستان‌های دانشگاه های شمال ایران در مواجهه با بلایا در سال 1390
محمد امیری *، مهدی راعی، سیدداود نصرالله پور شیروانی، غلامرضا محمدی، ابوالحسن افکار، محمد علی جهانی تیجی، شاهرخ آقایان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML محاسبه قیمت تمام شده تخت روز و روزبیمار در بخش ارتوپدی مردان بیمارستان امام خمینی(ره) با استفاده از روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت در سال 1387
محمد عرب، مانی یوسف وند، مونا زهاوی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بازتاب عملکرد پزشک خانواده در آیینه مشتریان گیلانی
ابوالحسن افکار *، ابوالقاسم پوررضا، وجیه الله خدابخشی نژاد، فردین مهرابیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML برقراری ارتباط بین کارکنان سلامتی و بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 : یک عامل موثر در زندگی با دیابت
آذر طل، فرشته مجلسی *، بهرام محبی، عباس رحیمی فروشانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی ارتباط بین استرس های کاری با خودکارآمدی و تطابق در کارکنان بیمارستانهای آموزشی -درمانی شهر تبریز در سال 1389
پریسا مهدی زاده گندوانی، ابوالقاسم پوررضا، حمید اله وردی پور، نورالدین دوپیکر *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه حذف فرانشیز خدمات درمانی در بیمارستانهای طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی در استانها با هزینه اعزام بیماران به تهران
امیر اشکان نصیری پور، جمال الدین طبیبی، فریده محمدی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تعیین میزان رضایت بیماران بستری از بیمارستانها: مرور نظام مند و متاآنالیز
محمود موسی زاده، محمود نکویی مقدم، محمدرضا امیراسماعیلی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue




کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه بیمارستان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2017 All Rights Reserved | Journal of Hospital

Designed & Developed by : Yektaweb