You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
به کارگیری نمودار کنترل در پایش رضایت مشتری در یک بیمارستان مصطفی فرح بخش
*، علیرضا نیک نیاز، احمد مردی، علیرضا حسن زاده، صمد انتظار
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی میزان آمادگی بیمارستانهای دانشگاه های شمال ایران در مواجهه با بلایا در سال 1390 محمد امیری
*، مهدی راعی، سیدداود نصرالله پور شیروانی، غلامرضا محمدی، ابوالحسن افکار، محمد علی جهانی تیجی، شاهرخ آقایان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
محاسبه قیمت تمام شده تخت روز و روزبیمار در بخش ارتوپدی مردان بیمارستان امام خمینی(ره) با استفاده از روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت در سال 1387 محمد عرب، مانی یوسف وند، مونا زهاوی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بازتاب عملکرد پزشک خانواده در آیینه مشتریان گیلانی ابوالحسن افکار
*، ابوالقاسم پوررضا، وجیه الله خدابخشی نژاد، فردین مهرابیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
برقراری ارتباط بین کارکنان سلامتی و بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 : یک عامل موثر در زندگی با دیابت آذر طل، فرشته مجلسی
*، بهرام محبی، عباس رحیمی فروشانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی ارتباط بین استرس های کاری با خودکارآمدی و تطابق در کارکنان بیمارستانهای آموزشی -درمانی شهر تبریز در سال 1389 پریسا مهدی زاده گندوانی، ابوالقاسم پوررضا، حمید اله وردی پور، نورالدین دوپیکر
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه حذف فرانشیز خدمات درمانی در بیمارستانهای طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی در استانها با هزینه اعزام بیماران به تهران امیر اشکان نصیری پور، جمال الدین طبیبی، فریده محمدی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تعیین میزان رضایت بیماران بستری از بیمارستانها: مرور نظام مند و متاآنالیز محمود موسی زاده، محمود نکویی مقدم، محمدرضا امیراسماعیلی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue