Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Hospital

فصلنامه بیمارستان



Volume 15, Number 4 (2017-1)


The Relationship Between Leadership Competencies of Managers and Administrative Staff with Hospitals' Performance
رابطه شایستگی های رهبری مدیران و کادر اجرایی با عملکرد بیمارستان ها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Predictors of Health-Oriented Lifestyle among Health Workers of Amol City
بررسی عوامل پیش گویی کننده سبک زندگی سلامت محور در بهورزان شهرستان آمل
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluation of Delivered Services among Selected Hospital Wards: A Case Study Using Multiple Criteria Decision Making Methods (MCDM)
سنجش کیفیت خدمات ارائه شده در بخش های منتخب بیمارستانی (مطالعه موردی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Prioritization of the Influential Factors on Health Care Services Quality Using a Hybrid Approach Based on Analytic Network Process (ANP) and Fuzzy TOPSIS in Public Hospitals
اولویت‌بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات مراقبت‌های بهداشتی با رویکرد ترکیبی فرآیند تحلیل شبکه‌ای و تاپسیس فازی در بیمارستان‌های دولتی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of Spiritual Intelligence on Intentions of Hospital-Maker Benefactors
تاثیر هوش معنوی بر نیات خیرین بیمارستان‌ساز
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Conflict and Its Causes in Hospitals of Tehran University of Medical Sciences
تعارض و علل آن در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessing the Effect of Educational Intervention Based on Health Belief Model in Improving Standard Precautions Adherence to Prevent Needlestick among Clinical Staff of Hospitals
بررسی تاثیر مداخله آموزشی مبتنی بر مدل اعتقاد بهداشتی در بهبود تبعیت از احتیاطات استاندارد در پیشگیری از نیدل استیک کارکنان بالینی شاغل در بیمارستان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Role of Hospital Services Quality on Hospital Brand Preference in Health Services Marketing
نقش بهبود کیفیت خدمات بیمارستانی در ترجیح برند بیمارستان در بازاریابی خدمات درمانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Developing a Probabilistic Two-Stage Model for Hierarchical Healthcare Facility Location by Considering the Service Rate (A Case Study of Tehran Heart Center)
توسعه یک مدل دو مرحله‌ای احتمالی برای مکان‌یابی سلسله‌مراتبی مراکز درمانی بیماری های قلبی با در نظر گرفتن نرخ خدمت‌دهی (یک مطالعه موردی در مرکز قلب تهران)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effective Reward System on Hospital Staff Performance: Challenges and Solutions (A Qualitative Study in Hospitals Affilliated to Tehran Universitu of Medical Sciences)
نظام پاداش دهی موثر بر عمکرد کارکنان بیمارستان: چالش ها و راهکارها (یک مطالعۀ کیفی در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles