Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Hospital

فصلنامه بیمارستان



Volume 22, Number 2 (2023-9)


Effective Factors on the Use of Internet of Things in Controlling the COVID-19 Epidemic in Iranian Hospitals: A Qualitative Study
عوامل مؤثر بر استفاده از اینترنت اشیاء در کنترل اپیدمی کووید 19 در بیمارستان‌های ایران: یک مطالعه کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Validation of Organizational Evolution Model in Hospitals Affiliated with Bushehr University of Medical Sciences
اعتبارسنجی مدل تکامل‌گرایی سازمانی در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the Impact of Leadership Styles and Feedback Behavior on Employee Creativity Growth with the Mediating Role of Communication Mechanism (in Public Clinics of Zanjan City)
بررسی تأثیر سبک‌های رهبری و رفتار بازخوردی بر رشد خلاقیت کارکنان با نقش متغیر میانجی مکانیزم ارتباطی در بین کارکنان درمانگاه‌های دولتی شهر زنجان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Examining Patient Waiting Time with a Simulation Approach (Case Study: Emergency Department of Qaim Hospital, Mashhad)
بررسی زمان انتظار بیماران با رویکرد شبیه‌سازی (مطالعه موردی: بخش اورژانس بیمارستان قائم مشهد)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Feasibility Study of Implementing an Internet of Things (IoT) Project at Milad Hospital, Tehran
امکان‌سنجی اجرای پروژه اینترنت اشیاء در بیمارستان میلاد تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Challenges and Strategies for Developing Supplementary Health Insurance: A Systematic Review Study
چالش‌ها و راهکارهای توسعه بیمه‌های تکمیلی درمان: یک مطالعه مرور نظام‌مند
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the Impact of Dynamic Capabilities on Constructive Collaboration and Supply Chain Performance in Healthcare Centers
بررسی تأثیر توانایی‌های پویا در همکاری سازنده و عملکرد زنجیره تأمین مراکز درمانی کشور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Exploring the Context, Intervention, and Consequences of Health Marketing in Iran; Strategies for Enhancing and Improving Health Services
تبیین عوامل زمینه‌ای، مداخله‌گر و پیامدی بازاریابی سلامت در ایران؛ استراتژی و رویکرد بهبود و ارتقاء خدمات سلامت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles